یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو
سرخط خبرها

رئال به لیگ برتر انگلیس نمی‌رود| ماجراجویی‌های ناکام پرز

  • کد خبر: ۷۷۶۵۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
رئال به لیگ برتر انگلیس نمی‌رود| ماجراجویی‌های ناکام پرز
خبر رفتن مادریدی‌ها به لیگ برتر انگلیس، نیامده تکذیب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه رئال‌مادرید در بیانیه‌ای به شایعه منتقل‌شدنش به لیگ انگلیس واکنش نشان داد. نشریه کاتالونیایی موندودپورتیوو مدعی شده بود که اختلافات رئال‌مادرید با خاویر تباس، رئیس لالیگا، به حدی رسیده است که رئال می‌خواهد از لالیگا خارج شود و به لیگ انگلیس برود؛ خبری که از همان ابتدا شگفت‌انگیز و تا حدودی باور‌نکردنی به نظر می‌رسید. حالا باشگاه رئال‌مادرید در بیانیه‌ای به این خبر واکنش نشان داد: درباره خبری که توسط نشریه موندودپورتیو‌و منتشر شده و نوشته شده بود که باشگاه ما در فکر جدایی از لالیگا و رفتن به لیگ انگلیس است، رئال‌مادرید باید اعلام کند که این خبر اساسا کذب، پوچ و غیرممکن است و تنها هدفش این است که برای یک بار دیگر به باشگاه ما ضربه بزند.


رئال‌مادرید هم‌اکنون مشکلاتی اساسی با مدیران لالیگا دارد. به‌طور‌مثال خاویر تباس با طرح رئال‌مادرید درمورد پروژه سوپرلیگ به‌شدت مخالف است و رئال نیز با طرح لالیگا درباره قرارداد ۲.۷‌میلیاردی با شرکت CVC مخالفت کرده است. البته با‌وجود‌این این گزینه که رئال به جای لیگ اسپانیا در لیگ انگلیس بازی کند، اساسا غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چرا‌که جدا از قوانین فیفا، از نظر بعد جغرافیایی نیز امکان چنین‌کاری وجود ندارد. همچنین قوانین خاص برگزیت می‌تواند موانعی را در سطح قانونی برای انتقال رئال‌مادرید به لیگ برتر به‌وجود بیاورد؛ اما تصور اینکه ورود رئال‌مادرید به لیگ انگلیس باعث افزایش علاقه هواداران به این رقابت‌ها در سراسر جهان می‌شود، چندان هم دشوار نیست.

 

به هر‌حال درگیری رئال‌مادرید با مدیران لالیگا حالا از همیشه مشخص‌تر شده است و بعید به نظر می‌رسد در صورت ادامه این روند، شرایط برای همکاری مسالمت‌آمیز برای طرفین وجود داشته باشد. همچنین شرایط برای باشگاه بارسلونا چندان با رئال‌مادرید متفاوت نیست و شرکت آن‌ها در پروژه سوپرلیگ باعث اختلاف این باشگاه با مدیران لالیگا شده است. در درازمدت و در صورت موفقیت رئال‌مادرید در انتقال به لیگ برتر، ممکن است بارسلونا نیز همین مسیر را در پیش بگیرد و از لالیگا جدا شود. همکاری‌نکردن لالیگا با بارسلونا یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت این باشگاه در تمدید قرارداد با لیونل مسی بود و بعید است مدیران این تیم نیز تمایل به ادامه همکاری در شرایط فعلی با لالیگا داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->